[linux-users:82563] Re: sendmail and procmail help me

<200104150127.AA00038 _at_ simax.pp.iij4u.or.jp>の記事において
ohsima _at_ pp.iij4u.or.jpさんは書きました。

同じ記事を五回は見たような気がする ...

  % man procmail

とすると、

       Insufficient privileges
                              Procmail either needs  root  privi-
                              leges,   or  must  have  the  right
                              (e)uid and (e)gid to run in  deliv-
                              ery mode.  The mail will bounce.

というのは出てきませんでしょうか?
---
By よこた