[vine-users:056278] Re: オープンリレーSPAM MAIL.

こんばんは、安部です。

Ichikawa Jun'ichi wrote:
> いちかわです。
> http://www.paladincorp.com.au/unix/spam/spamlart/

(66/66) run, 0 Failed

It would appear that your smtp/mail server does
not permit open-relaying. Congratulations, have a
nice day :)
ooh I love that crispy smoked bacon flavour

ひと安心しました。
でも、今回議論したい +40 +2E のチェックは、
/var/log/maillog になかったようです。

/[!%@].*[!%@]/ REJECT の設定があれば、
拒否できる設定です。

安部光洋